Agente de Centro de Contacto ao Paciente
Agente de Centro de Contacto ao Paciente page is loaded## Agente de Centro de Contacto ao Pacientelocations: Portugal, Avintestime type: Full timeposted on: Posted Todayjob requisition id: R Vital
Aire is a part of Air Liquide Group company with more than 35 years of experience in Home Respiratory Care in Portugal, specializing in oxygen therapy, ventilation, aerosol therapy and secretion suctioning home treatments. Vital
Aire works daily in partnership with doctors and healthcare professionals, caring for thousands of patients at home and contributing to improve their quality of life. The Vital
Aire team provides a quality home service, recognised by its patients and respective healthcare professionals
Garantir o mais elevado nível de qualidade e eficiência no atendimento (chamadas inbound e outbound) a todos os clientes Vital
Aire, respondendo prontamente às suas solicitações. Participação em projectos específicos, onde a intervenção do CCP, seja uma mais valia. Seguir escrupulosamente as Boas Práticas e Procedimentos implementados pela VA. Entender e assimilar os objectivos operacionais, sendo parte ativa para o atingimento dos mesmos. Agir como exemplo no que se refere à áreas da Qualidade, Segurança e Ambiente. Principais Responsabilidades:* Garantia de níveis de eficiência de atendimento (chamadas inbound e outbound), atingindo os objectivos propostos e respondendo às solicitações dos clientes. * Utilização da ferramenta de troubleshooting com vista à resolução de situações sempre que não há necessidade de intervenção no terreno. Derivação à equipa CATT sempre que necessário. * Encaminhamento de pacientes para Espaços Vital e envio de consumiveis por CTT, segundo fluxos definidos. * Acompanhamento das linhas de emails do CCP, consoante os volumes. * Registo de todos os dados necessários em sistema e garantia da qualidade dos mesmos, em conformidade com os procedimentos internos definidos. * Análise diária do *dashboard* de pacientes com prescrição de modificação sem ordem de serviço associada. Analise de cada caso com agendamento de intervenção sempre que necessário ou criação de case em Sales
Force para Delegado Comercial, sempre que aplicável. * Participação ativa em projectos específicos da organização, sempre que aplicável. Habilitações Literárias: 12º ano
Experiência comprovada em Atendimento ao Cliente
Dominio de lingua inglesa é valorizado. Espírito Inovador e Capacidade de Influência. Antecipação e Gestão da Mudança
Tomada de Decisão (focalizada na Solução). Orientação para os Clientes e Pacientes. Comunicação com Impacto. Desenvolvimento de Pessoas
Gestão de Equipas. Trabalho em Equipa. Melhoria Pessoal Contínua e Gestão de Prioridades. **Our Differences make our Performance** At Air Liquide, we are committed to build a diverse and inclusive workplace that embraces the diversity of our employees, our customers, patients, community stakeholders and cultures across the world. We welcome and consider applications from all qualified applicants, regardless of their background. We strongly believe a diverse organization opens up opportunities for people to express their talent, both individually and collectively and it helps foster our ability to innovate by living our fundamentals, acting for our success and creating an engaging environment in a changing world. A world leader in gases, technologies and services for Industry and Health. Through the passion and diversity of its people, Air Liquide leverages energy and environment transition, changes in healthcare and digitization, and delivers greater value to all its stakeholders. Join us for a stimulating experience: you’ll find a world of learning and development opportunities where inventiveness is at the heart of what we do, in an open, collaborative and respectful environment. ****Discover what your professional journey at Air Liquide could be** **!****We want to ensure a safe experience for everyone interested in joining Air Liquide. Please be aware of fraudulent job offers that are circulating, falsely using the Air Liquide name and brand. These scams often involve individuals or organizations impersonating Air Liquide recruiters or employees through fake emails, social media, and websites. They may attempt to request personal information or, critically, ask for payment for various reasons like application fees, training, or visa processing. **Please be advised that Air Liquide and our authorized recruitment partners will never ask you for money at any stage of the recruitment process. **You may verify job postings through our official global at any time. If you receive a suspicious job offer or request for payment/sensitive data, we strongly advise that you do not respond or click on any links. We encourage you to verify the source carefully and only interact through our official channels. We appreciate your interest in Air Liquide and are committed to combating these fraudulent activities to protect job seekers. If you wish to report an incident, please contact us via this
#J-18808-Ljbffr
Seja o primeiro a candidar-se à vaga de emprego oferecida!